امروزه با توجه به گسترش شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام و تبدیل شدن آن به فضای کسب و کار و تبدیل شدن به منبع درآمدی برای خیلی از افراد، محبوبیت ها و بعضا نگرانی هایی رو برای کاربران فعال در این زمینه به وجود آورده است. اینکه چطور مشتریانمون رو از دست ندیم؟

یکی از دغدغه ها این هست که اینستاگرام هم مانند سایر شبکه های اجتماعی ممکن است نباشد؟ آنگاه چه کنیم؟

همونطور که برای خیلی ها این موضوع مشخص هست، اینستاگرام هم ممکن هست مثل سایر شبکه های اجتماعی که زمانی محبوبیت زیادی داشتند ولی الان در بین مردم دیگر محبوبیت سابق رو ندارند، به این روز دچار شود و اون زمان خیلی از افرادی که کسب و کارشان و منبع درآمدشان با اینستاگرام بود، دیگر نمی توانند مثل سابق و به راحتی از این اپلیکیشن کسب درامد داشته باشند. یا حتی ممکن است این اپلیکیشن روزی فیلتر شود. اینستاگرام در آپدیت های جدیدی که منتشر میکند هر روز سرور های  بیشتری را روی سرور های فیسبوک قرار میدهد و ممکن است روزی این اتفاق برای همه‌ی سرور های اصلی این برنامه بیافتد و به دلیل فیلتر بودن فیسبوک، اینستاگرام هم فیلتر شود.

یکی از راه های مقابله با این امر و عدم از دست دادن مشتریان و کسب و کار در اینستاگرام استفاده از نرم افزار های باشگاه مشتریان هست.

نرم افزار باشگاه مشتریان چه کمکی به ما میکند؟

از طریق این نرم افزارها شما میتونید امکانات متفاوتی رو داشته باشید.

1-      اطلاعات مشتریان و مخاطبان

2-      راه های ارتباطی مثل شماره تماس، ایمیل، آیدی پیج و …

3-      اطلاع رسانی جشنواره ها و حراج ها به مشتریان از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه

4-      اطلاع رسانی درباره‌ی رسانه های جدیدتون و بازار های جدید کسب و کارتون رو در اختیار مشتریان و مخاطبینتون قرار بدین.

اینها امکاناتی هست که بسته به نرم افزارهای مختلف در اختیار شما قرار میگیرد.

شرکت تیکدی مفتخر به ارائه ی این نرم افزار ها به شما هست. شما با توجه امکاناتی که باشگاه مشتریان تیک دی در اختیار شما قرار میدهد میتوانید از طریق پنل باشگاه مشتریانتون

1-      اطلاع رسانی های متفاوتی رو انجام بدین

2-      خیلی ساده و راحت میتونید اطلاعات مخاطبینتون رو جمع‌آوری کنید

3-      قرعه کشی های مختلفی رو برگزار کنید

4-      بسته به ظرفیت پنل شما، هزینه‌ی ارسال تعدادی پیامک و ایمیل بصورت رایگان در اختیارتون قرار میگرد.

5-      اگر به هر دلیلی مثل فیلترینگ، پریدن پیج و … رسانتون رو از دست دادین، از این طریق به راحتی میتونید با مخاطبینتون ارتباط برقرار کنید و اون ها رو از دست ندین.

و … .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به صفحه باشگاه مشتریان تیک‌دی ، اینجا را کلیک کنید.