چطور در اینستاگرام کمتر خطا کنیم و راحت تر به هدف برسیم؟

یکی از خدماتی که این روزها توسط کارشناسان شبکه های اجتماعی ارائه میشود، خدمات مدیریت پیج و شبکه های اجتماعی هست. در این خدمات افرادی که به دنبال رسیدن به تارگت های مختلفی هستند تصمیم میگیرند تا تولید محتوا در شبکه های اجتماعیشون رو بدست کارشناسان و افرادی بسپارند که اطلاعات مختلفی درباره ی انواع الگوریتم ها، انواع محتوا ها، شیوه ها تولید محتوا و … دارند. 

اما اینکار چه مزیتی دارد؟

در صورتی سپردن امور بدست کارشناسان حرفه ای، خوب در اولین قدم خطا ها و اشتباهات شما چه در زمینه‌ی تولید محتوا و چه در زمینه‌ی شناخت الگوریتم ها و رفتار در شبکه های اجتماعی کمتر میشود و حساب شده تر قدم بر میدارید.

دوم اینکه یک کارشناس حرفه ای خوب این نکته رو میداند که با توجه به موضوع و زمینه‌ی فعالیت شما چگونه و اصلا چه محتوایی تولید کند.
زمانی که شما این دو اصل را درست پیش ببرید؛ یعنی خطا و اشتباه کمتر و تولید محتوا درست و بهینه، خوب قطعا باید منتظر جذب و بالارفتن صفحتون باشید. البته ناگفته ناند که این موضوع نیازمند تلاش خیلی زیاد و صبوری هست.

شرکت تیک دی و آکادمی علی آبائی با تجربه مدیریتی ده ها پیج ، خدمات مدیریت پیج رو به دو صورت ارائه میکند:

  1. مدیریت پیج ها
  2. مشاوره ماهانه جهت تعیین استراتژی محتوا و بهینه سازی پیج 

در بخش مدیریت پیج برخی از موارد زیر توسط شرکت تیک دی انجام و برخی آموزش ها داده میشود، خدماتی نظیر:

  1. عکاسی
  2. تعیین استراتژی و تولید محتوا؛ اینکه به طور مثال در یک ماه قرار هستشخص تصمیم دارد که چه چیزهایی تولید شود، بسته به مواردی که مدنظر شخص هست، تیم تیک‌دی برنامه ریزی میکند و تمامی نکات اعم از:
  • تصاویر مربوط به پست
  • کپشن
  • هشتگ گذاری
  • رعایت قوانین و الگوریتم های اکسپلور
  • استوری ها
  • ساعت پست گذاری 
  • روزهای پست گذاری و …

مشخص میشود.

  1. آنالیز روزانه پیج
  2. بهینه سازی در جهت نتایج بدست از بررسی و آنالیز های انجام گرفته
  3. موضوع امنیت پیج
  4. آموزش ها و مشاوره های متعدد در زمینه ی تولید محتوا به شخص

و … به اشخاص داده میشود.

خدمات مشاوره ای هم بصورت ماهانه و هفته ای یک جلسه انجام میشود و در اون ها بیشتر آموزش های مختلف به افراد مراجعه کننده داده میشه. در این جلسات آنالیز هفتگی پیج ها صورت میگیرد و هر هفته در جهت بهینه سازی محتوای پیج نکات مهمی گفته میشود.

جهت درخواست جلسات مشاوره، اینجا را کلیک کنید.