دوستان ما طی این مدت تقریبا طولانی که از طریق دایرکت پیج در خدمتتون بودیم و مفتخریم که به خیلی از سوالاتتون درباره مشکلات و سوالات اینستاگرامی رو جواب دادیم ، ما در این بخش خیلی از ایراد ها و اشکالاتی که برای خیلی از شما در اینستاگرام ممکن هست پیش بیاد رو جمع‌آوری کردیم و به خیلی از اون ها پاسخ دادیم. تمامی سوالات با بررسی های دقیق پاسخ داده شده وسعی شده که تمامی راه های موجود برای برطرف شدن مشکلات بیان بشه و در دیگر سوالات هم پاسخ های خوب و کاربردی داده بشه، ضمنا این نکته رو هم در نظر داشته باشید که بعضی از این پاسخ ها، پاسخ های قطعی نیستند و ممکن هست که برای بعضی کاربردی واقع نشوند.

ما در این قسمت و در موضوعات مختلف سوالات شما رو پاسخ دادیم.

خیلی از دوستان برایشان مشکلات و سوالات اینستاگرامی مختلفی مثل مثلا عدم نمایش یک گزینه در اینستاگرام و یا مواردی از این قبیل به وجود میاد که تا کنون افراد تجربه ی این موارد رو نداشتن وبنظر اتفاقت غیرمنتظره و عجیبی هست. در رابطه با این موضوع باید بگیم که این روزها اینستاگرام به دلیل آپدیت ها و الگوریتم های جدید که تولید میکنه دچار برخی اختلالات میشه، خیلی از این اختلال ها ممکن است با اتصال VPN یا همون فیلترشکن برطرف شوند اما در صورتی که این اتفاق نیفتاد باید صبر کنید تا بلکه در آپدیت های جدیدتر این مشکلات حل شوند.
در صورتی که سوال شما در این قسمت نبود میتوانید در یک جلسه خصوصی سوالات خودتون رو بیان کنید و به پاسخ اونها برسید.

جهت ورود به صفحه درخواست مشاوره خصوصی، اینجا را کلیک کنید.

1- بلاک و ریپورت شدن (شد و بن) توسط اینستاگرام

مشکلات و سوالات اینستاگرامی ، بلاک شدن یا ریپورت شدن توسط اینستاگرام هست. در تصاویر زیر به انواع سوالات درباره‌ی بلاک شدن و ریپورت شدن توسط اینستاگرام پاسخ داده شده است.
این نکته رو درنظر بگیرید که این راهکار ها ممکن هستش که برای شما جواب ندن و کاربردی نباشند، در اونصورت لازم هست که صبر کنید تا مشکل شما درست بشه.

بلاک اینستاگرامدیسیبل

بلاک اینستا

بلاک اینستابلاک اینستا

2- سوالات مربوط به فالوور، لایک، کامنت

خیلی از دوستان در دایرکت ها میپرسیدند چرا افراد ما رو آنفالو میکنند یا اینکه چرا پست های ما لایک کمتری میگیرد و … . در تصاویر پایین به سوالات شما درباره علت کم شدن فالوور، لایک و یا کامنت پاسخ داده شده است.

دلایل ریزش فالوور،لایک،کامنتدلایل ریزش فالوور،لایک،کامنتدلایل ریزش فالوور،لایک،کامنتدلایل ریزش فالوور،لایک،کامنت

3- اکسپلور

رفتن پست به اکسپلور برای هر شخصی که در اینستاگرام فعالیت داره، موضوع خیلی مهم و حائز اهمیتی هست. اما چطور؟ الان یک مدتی هست که دیگه الگوریتم های اینستاگرام برای رفتن پست به اکسپلور تغییر کرده و دیگه مثل سابق نیست که هر پستی که در ساعات اولیه انتشار لایک و کامنت بیشتری گرفت به اکسپلور بره.
در تصاویر زیر درباره موضوع اکسپلور مطالب خوب و کاربردی بیان شده است.

اکسپلوراکسپلور

4- پرایوت بودن و پابلیک بودن پیج – قابلیت پروموشن

پابلیک یا پرایوتپرایوت و پابلیک

پرایمر

5- الگوریتم های جدید اینستاگرام

همونطور که خیلی از شما میدونید اینستاگرام هر روز در حال آپدیت الگوریتم هاش و اضافه کردن الگوریتم های جدید هست که در آپدیت های مختلف این الگوریتم ها اجرا میشه. خب اجرا شدن این الگوریتم ها به خیلی از عوامل مثل بازید ها شما و عملکردتون و… بستگی داره. در این قسمت به بررسی برخی از این الگوریتم ها میپردازیم.
دانستن این الگوریتم ها به شما خیلی متونه کمک کنه و برای شما کاربردی واقع بشه.

الگوریتمالگوریتمالگوریتم

الگوریتم

6- برخی از دیگر از سوالات متداول

other questionother question

7- اگر روزی اینستاگرام فیلتر شد چه کنیم ؟

در طی این دوره ای که شبکه های اجتماعی بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شد، نرم افزار ها و شبکه های متفاوتی ساخته شد. این نرم افزار ها هر کدوم همونطور که خیلی از شما میدونید دوره ای رو طی کردن وبه مرور زمان کاربرهاشون کمتر شد و کاربران به سمت شبکه های اجتماعی دیگه میل پیدا کردند. شاید روزی کسی فکر نمیکرد که لاین و وی چت و یا وایبر محبوبیتشون رو بین کاربران فضای مجازی از دست بدن.

اما اگر این اتفاق برای اینستاگرام افتاد چه کنیم؟

خب اینستاگرام هم مانند سایر شبکه های اجتماعی ممکنه روزی نباشه و جای خودش رو به شبکه های جدیدتری مثل پینترست و یا … بده. و یا حتی ممکنه اینستاگرام فیلتر بشه؛ چون در حال حاضر و روز به روز سرور های بیشتری از اینستاگرام دارن روی سرور های فیسبوک جایگذاری میشوند و خب فیسبوک هم در کشور ما فیلتر هست. این فیلترینگ و سخت شدن دسترسی به این اپلیکیشن ممکنه که اینستاگرام رو هم مثل سایر شبکه های اجتماعی که محبوبیتشون از دست رفت، کاربرانش رو از دست بده.

برای جلوگیری از این موضوع ما باید چکاری رو انجام بدیم؟
استفاده از نرم‌افزار های باشگاه مشتریان. از این طریق شما خیلی راحت میتونید بعد از هر اتفاقی که در اینستاگرام افتاد(اصلا شاید پیجتون به هر دلیلی پرید) به کاربرانتون دسترسی پیدا کنید  و اون ها رو به رسانه ی جدیدتون فرا بخونید.

اما نرم افزار باشگاه مشتریان رو چطور داشته باشم؟
روی این لینک کنید. 😉