یکی از نکاتی که در شبکه‌های اجتماعی دارای اهمیت است،افزایش بازدید صفحه‌ی ما در این شبکه هاست؛ به این معنا که کاربران مختلف صفحه یا همون پروفایل ما رو ببینند. اما راه های افزایش پروفایل ویزیت و اهیمت این موضوع چیست؟

اما چرا این مسئله حائز اهمیت است؟

قبل از پاسخ به این سوال لازم هستش این نکته رو بررسی کنیم که پروفایل ما در شبکه ای مثل اینستاگرام از چه چیزی تشکیل شده ؟ همونطور که خیلی از شما می دانید، پروفایل ما شامل عکس پروفایل، بیو، تعداد پست و فالور و … هستش.
هر کاربری که وارد صفحه ما می‌شود در یک نگاه همه‌ی این موارد را می‌بیند، با فرض اینکه همه‌ی مواردی که در پروفایل ما هست درست و بی‌نقص باشد، شما در همون مرحله‌ی اول میتونید کاربری که وارد پیجتون شده رو تبدیل به مخاطب خودتون کنید و این موضوع، هدف هر شخصی هست.

دیگر مواردی که در این موضوع اهمیت داره این هست که نسبت تعداد پروفایل ویزیت به مواردی مثل ویو استوری یا … می‌تونه در جهت تولید وشناخت محتوا مطابق با سلیقه کاربر به ما کمک بکنه. همچنین شما میزان افزایش یا کاهش این عدد رو میتونید تا حد زیادی به پیشرفت و رشد پیجتون نسبت دهید.

راه های افزایش پروفایل ویزیت چیست ؟

در اینجا علاوه بر مواردی که گفته میشه، نظرات کاربران مختلف رو هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.

1- تعداد استوری

هر چقدر که شما در 24 ساعت بیشتر در چشم مخاطبینتون داشته باشید، براتون مفید تره اما به شرط اینکه محتوای تولید شده در استوری، محتوای خوب و جذاب باشه و مخاطب به این که شما رو در طول شبانه روز دنبال کنه، واردار کنه. وقتی شما در ساعات مختلف به چشم مخاطبتون بیایید، قطعا میتونید افزایش پروفایل ویزیت  داشته باشید.

2- بیو و عکس پروفایل جذاب

در مقاله های قبلی کامل درباره‌ی جذاب بودن بیو و راه های اون توضیح دادیم. همچنین اینکه شما اجزای پروفایلتون، مثل عکس پروفایل رو هر چند وقت یکبار آپدیت کنید، تاثیر مثبتی در روند پیج پیشرفت شما داره و میتونه به افزایش پروفایل ویزیت تا حدی کمک بکنه.

3- محتوا

مهمترین و اصلی‌ترین نکته دقیقا همین محتوا هستش. شما با توجه به محتوایی که تولید میکنید، چندین نتیجه کلی می گیرید. یکی از اون اصلی‌ترین نتایج، افزایش فالور و رشد پیج هست. یکی دیگر از این موارد افزایش بازدید پیج هستش و خیلی نتایج دیگه. محتوا به طور مستقیم روی همه ابعاد پیج شما از بازدیداستوری و پست تا پروفایل ویزیت تاثیر بسیار مهم و قابل توجهی رو داراست.
این که شما عکاسی مناسب و درستی داشته باشید، اینکه متن های خوب و جذابی رو بنویسید، اینکه اصلا محتوایی رو تولید کنید که باعث رفتن پست های شما به اکسپلور بشه، همه‌ی این ها میتونن به این افزایش بازدید تا حدی کمک بکنند.

یک نکته …

یکی از مواردی که خیلی میتونه به شما کمک بکنه، نرخ مشارکت شما با کاربرانتون هست. کارهایی مثل جواب دادن کامنت ها، لایک پست های کسانی که مثلا استوری شما رو مشاهده کردن، لایک کامنت افراد در زیر پست های مختلف و … .
این افزایش نرخ مشارکت شما با کاربران میتونن تاثیر خیلی زیادی رو در افزایش پروفایل ویزیت شما داشته باشند.

4- پست

مورد بعدی که قصد داریم بررسی کنیم تعداد پست هست. هر پیجی بسته به میزان پستی که داره و منتشر میکنه، نتایج مختلفی رو میگیره. بعضی از پیج ها با توجه به تعداد فالورشون باید سعی کنند مثلا هر 2 روز حتما پست منتشر کنند. بعضی کمتر از این موضوع و … .
دومین نکته این که تعداد پست های شما در پروفایل دید های مختلفی رو به کاربران میدهد. این تعداد نباید خیلی کم و نه خیلی زیاد باشن. سعی کنید همیشه حد تعادل رو با توجه به فالووراتون در این موضوع نگه دارین.
فعال بودن شما در اشتراک گذاری پست هم اهمیت زیادی رو داره. خیلی از کاربران هستند که این مضوع برایشان اهمیت زیادی داره که فعالیت شما در پست گذاری چقدر هستش.
در ادامه نظرات کاربران رو در این موضوع بررسی می کنیم که بسیار حائز اهمیت است.