اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتنیگ چیست؟

در این مقاله شما را با روش جذابی از مارکتینگ آشنا میکنیم. بازاریابی افراد تاثیرگذار (influencer) یعنی بازاریابی محصولات یا خدمات  توسط افرادی که روی عموم مردم تاثیر دارند. اینفلوئنسر مارکتینگ برخلاف بازاریابی به معنای عام و معمول هست، مصرف کنندگان را به طور مستقیم هدف قرار نمیدهد، بلکه به واسطه نفوذ افراد تاثیرگذار در جامعه محصولات یا خدمات خودشان را تبلیغ میکنند. این کار مثل تبلیغات دهان به دهان هست اما مستلزم معرفی مستقیم نیست و معمولا به صورت غیر مستقیم و توصیه ای  انجام میشود که تاثیرگذاری به مراتب بالاتری دارد.

این نفوذ را ممکن هست هر اینفلوئنسری از هر موضوعی داشته باشند(ورزشکاران، چهره های مشهور، هنرمندان و…). در سال های اخیر بلاگر ها، اینستاگرامر ها و نویسندگان فضای مجازی هم به اینفلوئنسر ها پیوسته اند. وقتی بلاگری محصولی رو معرفی میکند تاثیر آن از تبلیغات سنتی بسیار بیشتر هست. برای پیدا کردن آنها کافیست چرخی در شبکه های اجتماعی بزنید اما ارتباط با آنها کار آسانی نیست.

 

چرا باید تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ رو به یک مشاور بازاریابی حرفه ای سپرد؟

این روش تبلیغاتی با این که به شدت جذاب و آسان به نظر میرسد با این حال چالش های زیادی هم به همراه دارد. انتخاب درست اینفلوئنسر هایی که شخصیت آنها به هویت برند و کسب و کار شما نزدیک باشد، اولین و مهمترین چالش هست. مداکرات طولانی و انتقال صحیح پیام کمپین به آنها انرژی و توان زیادی میخواهد  و کنترل آن چیزی که در آخر منتشر میشود نیز کار سختیست.

 

تیک دی با تجربه تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ موفق در اینستاگرام ، یک مشاور آگاه و حرفه ای است و موفقیت پروژه شما را تضمین میکند. گروه بازاریابی دیجیتال مارکتینگ تیک دی ایده پردازی، طراحی سناریو و انتخاب بهترین اینفلوئنسر ها را در سریع ترین زمان برای شما فراهم میکند.

 

 

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *