اهمیت داشتن وبسایت چیست ؟

یکی از عوامل برای پرسنال برندینگ داشتن سایت معتبر هست. خیلی از پیج های فروشگاهی که در فضای اینستاگرام فعالیت میکنند با داشتن سایت معتبر میتوانند علاوه بر فروش از طریق سایت، یک اعتباری رو برای برند خودشون داشته باشند. عموما مخاطب ها خب حس اعتماد بهتری نسبت به خرید محصول از سایت رو دارند و این میتونه در فروش شما تاثیر گذار باشه.
همچنین با توجه به فضای بزرگتری که سایت نسبت به شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار میدهد، شما میتونید دایره ی فعالیتتون رو خیلی گسترده تر کنید و خیلی باکیفیت تر و بهتر محتوا تولید کنید و به برندسازیتون کمک کنید.

چطور میتوانم یک سایت داشته باشم؟

تیم تیک دی خدمات طراحی سایت هم ارائه میکند و هم اکنون بیش از چندین سایت بزرگ رو برای شرکت ها بزرگ و فعال در زمینه های مختلف طراحی کرده است.

تیم طراحی سایت تیک دی به این صورت عمل میکند:
  1. تعیین هدف و استراتژی؛ این که قرار هست در سایت چه محتوایی داشته باشیم، این محتوا قرار هست چطور تولید شود و شامل چه چیز هایی باشد بصورت تخصصی بررسی و تعیین میشود
  2. طراحی معماری سایت؛ اینکه چه صفحاتی نیاز هست، طراحی های صفحات چطور باشد و … مورد بررسی قرار میگیرد.
  3. افزودن محتوا های لازم به سایت اعم از محصولات و مطالبی که باید در سایت نمایش داده شود
  4. کار کردن روی سئو سایت و بالاآوردن سایت در گوگل
  5. آموزش تخصصی به شخص جهت مدیریت کامل سایت
  6. پشتیبانی در صورت بروز هرگونه مشکل حتی بعد از اتمام پروژه و بصورت رایگان
  7. طراحی کامل سایت در مدت نهایتا 45 روز

لازم به ذکر هست که تمامی این مراحل با تایید و مشاوره شخص انجام میپذیرد و در صورت هرگونه تغییر و … شرکت تیک دی تمامی این تغییرات را بصورت رایگان حل و برطرف میکند.

جهت سفارش برای مشاوره و طراحی سایت از قسمت تماس با ما استفاده کنید.