یکی از راه های افزایش فالور و بالابردن مخاطب، شرکت در مسابقات اینستاگرامی به عنوان اسپانسر هست. عموما خیلی از افراد به دنبال جذب فالور هستند و تصمیم دارند که فالور های  پیجشون رو بالا بیاورند، برای اینکار راه های متفاوتی هست، مثلا تبلیغ کردن پیج توسط بلاگر ها و اینفلوئنسر ها هست که هم ممکن هست تاثیر مثبت داشته باشه و هم امکان این هست که تاثری نداشته باشه.

اما مسابقات اینستاگرامی ممکن هست که بهتر برای جذب فالور جواب دهند و هم اینکه از نظر هزینه ای، مقرون به صرفه تر برای شما هست.

مسابقات اینستاگرامی عموما به این صورت هست که یک پیج به عنوان پیج مسابقه انتخاب میشود و افرادی که به عنوان اسپانسر و برای جذب فالور شرکت میکنند در قسمت فالویینگ های پیج مسابقه قرار میگیرند. افرادی هم که در مسابقه شرکت میکنند باید اول اون تعداد پیج هایی که در قسمت فالویینگ ها هست فالو کنند و بعد از اون یک اکشن مثل لایک کردن یا کامنت گذاشتن زیر یک پست رو انجام دهند؛ در آخر هم از بین این افراد قرعه کشی میشود و در صورت رعایت شرایط، تعدادی برنده میشوند.

خیلی از افراد هم هستند که به دنبال فالور فیک هستند، فالور فیک معایب زیادی دارد و مهم ترین اون بحث امنیتی اینستاگرام هست که ممکن است در صورت خرید فالور فیک یا پیج از بین برود و یا اختلالاتی بوجود بیاید. اینطور افراد هم میتوانند در مسابقه شرکت ککند چراکه مسابقه هم از نظر امنیت ، به نسبت فالور فیک زدن امن تر هست و هم اینکه فالورهای جذب شده توسط مسابقه به نسبت و به تعدادی واقعی تر هستند.

افرادی هم که تازه شروع کردند و زیاد پیج های بالایی ندارند و به دنبال افزایش فالور هستند میتوانند که برای جذب فالور از مسابقات استفاده کنند. اما قبل ازشرکت در هر مسابقه خیلی از موارد رو بررسی کنید که به مشکلی برخورد نکنید.

قرعه کشی مسابقات هم از طریق ابزار های قرعه کشی انجام میشود. ابزار هایی که عموما یا خارجی هستند و امکان پرداخت به اون ها نیست و یا رایگان هستند اما سرعت آن ها بسیار ضعیف هست.

شرکت تیکدی اولین شرکت ایرانی ارائه دهنده خدمات قرعه کشی اینستاگرام هست. ابزار قرعه کشی تیک دی امکاناتی همچون
  1. قرعه کشی لایک
  2. قرعه کشی کامنت
  3. قرعه کشی لایک و کامنت بصورت یکجا
  4. امکان دانلود فایل اکسل شرکت کنندگان
  5. امکان قرعه کشی افراد به تعداد دلخواه
  6. نمایش کامنت های شرکت کننده ها و برندگان
  7. رابط کاربری بسیار ساده و فارسی
  8. سرعت خیلی زیاد در انجام قرعه کشی 

در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

جهت ورود به صفحه ابزار قرعه کشی تیک دی ، اینجا را کلیک کنید.