آموزش اینستاگرام؛ نحوه انتخاب پروفایل مناسب

How to choose the right profile

مقدمه

این روزها اینستاگرام به یک ابزار مهم برای کسب و کار تبدیل شده است. به خصوص در این روز ها با شیوع ویروس کرونا؛ خرید آنلاین بیشتر صورت می گیرد. برای شروع کسب و کار در اینستاگرام باید پروفایل مناسب و استاندارد داشته باشیم. آیا می دانید یک پروفایل خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

نام کاربری مناسب

اکانت اینستاگرام شما یکسری ویژگی کلیدی و رایج دارند شما باید یک نام مناسب انتخاب کنید نامی که به راحتی جست و جو شود و مربوط به کسب و کار شما باشد؛ نام شما معرف شماست چیزی که د ذهن کاربران حک می شود. 

عکس پروفایل

وقتی کاربران وارد صفحه ی شما می شوند جز اولین موارد که به آن توجه می کنند تصویر پروفایل شماست؛ در این مورد دست شما باز است می توانید از لوگو برند خود یا از لوگو مارک یا از عکس شخصی و واضحی از خودتان خصوصا در مورد کسب و کار هایی که به دنبال برند سازی شخصی هستند. می توانید بررسی کنید ببینید کدام مورد بیشتر به شما کمک می کند.

بیو پیج

شما در قسمت بیو کسب و کار خودتان را معرفی می کنید؛ سعی کنید در این قسمت از طریق 150 کاراکتر خود را به مخاطبان معرفی کنید. شما تنها در قسمت بیو می توانید مستقیما لینک یک وب سایت را در آن قرار دهید پس بهتر است از این فضا هوشمندانه استفاده کنید.

هایلایت های استوری

در قسمت زیر بیو هایلایت های شما قرار دارد سعی کمید مجموعه ای منسجم از کاور برای هایلایت های خود استفاده کنید؛ این امر منجر می شود محتوای شما ظاهر تمیز و واضح داشته باشند در قسمت هایلایت می توانیدمطالب مربوط به رضایت مشتریان، سوالات متداول و تبلیغات و… را قرار دهید.

عکاسی مناسب

برای عکاسی حتما لازم نیست از تجهیزات حرفه ای استفاده کنید با استفاده از گوشی و با استفاده از کادر بندی و استفاده از ترفند های مناسب عکاسی؛ کار های مربوط به عکاسی را انجام دهید. تصویری کلی از صفحه ی اینستاگرام خود داشته باشید مثلا از چه رنگ ها و تم هایی استفاده کنید. 

ویرایش عکس

بعد از عکس انداختن عکس مناسب باید عکس های خود را ویرایش کنید؛ اینستاگرام یک ویرایشگر در اختیار کاربران خود قرار داده است که به کمک آن عکس های خود را ویرایش کنید. برای ویرایش از برنامه های دیگری مانند photo shop استفاده کنید

نتیجه گیری

پس اگر قصد راه اندازی صفحه ای برای رشد کسب و کار خود هستید. رعایت این نکات برای پروفایل صفحه ی اینستاگرامتان می تواند به شما کمک کند.

من مهسا آقامیری هستم یک باستان شناس علاقه مند به مسائل سئو عضو تیم تولید محتوای تیک دی؛ امیدوارم مطالب این مقاله براتون مفید باشه.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *